Och ännu en gång är det måndag!

Alla klagar över att det är måndag. Pust och stön. Jag älskar måndagar! Jag har all energi då, laddar för en ny vecka lixom. Ser över allt som måste göras i veckan och är asglad för allt, även om det är hundra tusen saker som krockar. Men det går bra, jag får på något sätt måndagskrut i röven och vill göra allt samtidigt, och har hur mycket kreativa känslor som helst i kroppen som vill ut! Det är då jag köper färg och penslar och ska måla. Börjar riva ut saker hemma som ska vara på ett annat sätt, fyndar på erikshjälpen och tycker atllt ser så jävla bra ut i huvudet. Sedan blir det tisdag.. och allt står stilla. Men det är ju imorn så det behöver vi inte tänka på nu. 
Mycket tankar över vad som händer efter jul... I cant make up my mind!!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

sv: Vad bra, då har du lite att kika på nu :) Julfilmer är ju bland det bästa som finns! Yes, syns på torsdag! :) kram

2012-12-11 @ 07:31:55
URL: http://nettanbutterfly.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0