Tingeling

Jag vill säga godmorgon, trots att det är förmiddag men jag kom inte upp ur sängen imorse utan helt enkelt nu, på förmiddagen. Jag är tung som en sten efter några dagars fotboll, och jag vet med mig själv att jag inte kommer upp ur sängen om jag tränar flera dagar i rad, kroppjävel?
Om man ofta har dåliga dagar får man bestämma sig direkt på morgonen om man vill försöka ha en bra. Det gjorde jag imorse och valde att läsa dom roliga nyheterna istället för dom hemska. Alltså läste jag om en osmedaljör som lyckats få "bånge" på bild istället för läget i syrien. Det hjälpte lite.
Idag ska jag klippa bort barret så nu tar jag dutten in till stan för en mysig stund på Tingeling. Great.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0