Jag är inte rädd jag kan flyga.

Det känns som att hösten faktiskt är här, och jag vill snappa åt mig allt vinrött som hänger i klädbutikerna. Jag ligger fortfarande i sängen utan vidare dåligt samvete men det börjar bli dags att kliva upp och ta tag i denna jävliga dag. Efter en sömnlös natt i ångest och åldersnoja har jag bestämt att det ändå kommer bli en helt ok dag trots allt. Efter en mysig lunch på stan ska något vinrött få följa med hem och kvällen ska bara bestå av saker som jag älskar att göra. Så enkelt.
tjoflöjt.
 

Kommentarer
Postat av: Jeanette

sv: Vad bra :) Kommer en hög filmer till när jag har plats på hårddisken ;)

2012-08-08 @ 12:57:15
URL: http://nettanbutterfly.bloggplatsen.se/
Postat av: josephine

älskar att du bloggar! klart du kan flyga <3 grattis på födelsedan gullan! fast du inte gillar att fylla år så verkar de som du kommer få en härlig dag iaf. saknar dig med <3

2012-08-08 @ 17:19:10
URL: http://leopardladies.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0