Happy morning!

Fy fan för en ny vecka lixom. Men ändå skönt att få in rutinerna. Jag är en sån som helt tappar rutiner på helgerna. Finns inte en sak som går rätt. Det ligger kläder överallt, träning uteblir, maten innehåller bara fett och kolhydrater, sömnen reduceras ännu mer osv. Men så kommer den där jobbiga måndagmorgonen när man ska upp men fan vad skönt det är ändå! Just nu skulle jag kunna ta bort alla helger ett tag. Jag vill ha RUTINERNA. Kröp ur sängen med ett kasst humör och hoppade igång benen för powerwalken. Fan vad jobbigt. Men då, hör jag att även p3 har sparkat igång rutinerna! Välkommen tillbaka Martina, Kodjo och Hanna! Äntligen. Dom är underbara. Fan vad bra allt blev.
puss hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0